06 lutego, 2023
11 11 11 AM
Gift Ideas For Coworkers That They’ll Love
Oświetlenie i pomysły na Twój dom lub biuro
Rezydencje w nowoczesnym stylu
Ile kosztują kinkiety?
3-ramienna lampa sufitowa Serge Mouille
Recenzja lampy wiszącej Flos IC S1
Melt Lights autorstwa Toma Dixona
Tęczowa lampa stołowa
Stołek Alvara Aalto 60
Jak wybrać jasne, ciepłe drewno do domu
Latest Post
Gift Ideas For Coworkers That They’ll Love Oświetlenie i pomysły na Twój dom lub biuro Rezydencje w nowoczesnym stylu Ile kosztują kinkiety? 3-ramienna lampa sufitowa Serge Mouille Recenzja lampy wiszącej Flos IC S1 Melt Lights autorstwa Toma Dixona Tęczowa lampa stołowa Stołek Alvara Aalto 60 Jak wybrać jasne, ciepłe drewno do domu

New Age Trends – 3 najlepsze e-czasopisma o modzie

W związku z szybkim rozwojem nowoczesnych technologii i mediów społecznościowych, tradycyjne media papierowe stopniowo podupadały i były śpiewane od kilku lat.

Wiele osób uważa, że ​​wydajniejsze i szybsze nowe media zastąpią książki, ale ostatnio pojawiły się różne marki modowe. Zamiast tego wydał własny niezależny magazyn.

Luksusowa marka Bottega Veneta zamknęła nawet wszystkie konta w mediach społecznościowych i uruchomiła e-czasopisma „Issue”.

LOEWE, IKEA, GUCCI, BURBERRY i inne marki również uruchomiły własne magazyny.

W dzisiejszym rozwoju technologicznym decyzja o uruchomieniu magazynu polega na przekazaniu koncepcji lifestylowej i estetycznej. Czasopisma mogą przekazywać kulturę historyczną, dążenia duchowe i odpowiedzialność społeczną marki, a także głębiej przekazywać estetykę artystyczną i poprawiać wizerunek.

01 KRAJOBRAZY MARZEŃ czasopisma

„DREAMSCAPES” to limitowana edycja magazynu wydana przez BURBERRY, stworzona we współpracy z artystami i fotografami z całego świata.

Magazyn gromadzi prace uczniów o ich marzeniach i wzywa społeczeństwo do zwracania uwagi na kreatywność dzieci. Wszelkiego rodzaju prace ukazują heroiczne marzenia dzieci, a barwna kolorystyka i uporządkowana kompozycja w chaosie prezentują sztukę naturalnego rzeźbienia.

W magazynie odbywają się również różne wydarzenia mające na celu pobudzanie kreatywności uczniów, zachęcanie ich do przekraczania granic i poszerzania horyzontów.

02 DZWONKOWY ZIN e-czasopisma

„CHIME ZINE” został wydany przez GUCCI w 2019 roku, a magazyn podąża za spójnymi, jasnymi kolorami GUCCI. To głos pokrzywdzonych i zepchniętych na margines, opowiadający się za równością i miłością.

Magazyn zawiera niezliczoną ilość tematów, prawa kobiet, społeczność LGBT, prawa do aborcji itp., a także zawiera prace wielu pokrewnych artystek.

Kolory o wysokim nasyceniu tworzą silny efekt wizualny, a przyciągające wzrok tytuły tekstowe są intuicyjne i atrakcyjne.

„CHIME ZINE” opowiada się za różnorodnością, wzywa wszystkich do wyrażania siebie i promuje tworzenie bardziej inkluzywnego świata.

03 PAPIER NA TRĄDZIK

„ACNE PAPER” powstał w 2005 roku i jest w całości planowany przez markę ACNE STUDIOS, która wypuściła kilkanaście numerów.

Łączy dzieła legendarnych artystów z dziedziny mody, sztuki, literatury i innych dziedzin w jedną książkę, która jest uważana za punkt odniesienia w branży.

Magazyn rozmawia z ludźmi z różnych zawodów w różnych krajach na całym świecie, badając szerokość i głębię kultury. W książce możesz odkryć poglądy największych talentów z różnych branż na ponadczasowe tematy, takie jak sztuka, duchowość, równość, miłość i inne. Poczuj, jak myślą legendy z różnych epok.

Czasopisma te wykorzystują formy sztuki, takie jak obrazy i słowa, aby wyrazić siebie z mocą, przemawiać na czas, a jednocześnie pokazują znakomitą produkcję i przewodzą trendom.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *