02 października, 2022
11 11 11 AM
Replica Verner Panton Flowerpot Table Lamp
Poul Henningsen Światła
Zastanów się nad stylem lampy biurkowej.
Rekomendacje najlepszych żyrandoli przemysłowych w jadalni
3 najlepsze mecze dla grubych dziewczyn
Najlepszy sposób na noszenia najpopularniejszych kombinezonów w 2022 roku
Najlepszy i najbardziej kompletny przewodnik po koloryzacji na rok 2022
New Age Trends – 3 najlepsze e-czasopisma o modzie
Wczesnowiosenna kolekcja DIOR 2022 – najnowsze trendy w modzie
A-COLD-WALL: Noś najpopularniejszy styl industrialny
Latest Post
Replica Verner Panton Flowerpot Table Lamp Poul Henningsen Światła Zastanów się nad stylem lampy biurkowej. Rekomendacje najlepszych żyrandoli przemysłowych w jadalni 3 najlepsze mecze dla grubych dziewczyn Najlepszy sposób na noszenia najpopularniejszych kombinezonów w 2022 roku Najlepszy i najbardziej kompletny przewodnik po koloryzacji na rok 2022 New Age Trends – 3 najlepsze e-czasopisma o modzie Wczesnowiosenna kolekcja DIOR 2022 – najnowsze trendy w modzie A-COLD-WALL: Noś najpopularniejszy styl industrialny

New Age Trends – 3 najlepsze e-czasopisma o modzie

W związku z szybkim rozwojem nowoczesnych technologii i mediów społecznościowych, tradycyjne media papierowe stopniowo podupadały i były śpiewane od kilku lat.

Wiele osób uważa, że ​​wydajniejsze i szybsze nowe media zastąpią książki, ale ostatnio pojawiły się różne marki modowe. Zamiast tego wydał własny niezależny magazyn.

Luksusowa marka Bottega Veneta zamknęła nawet wszystkie konta w mediach społecznościowych i uruchomiła e-czasopisma „Issue”.

LOEWE, IKEA, GUCCI, BURBERRY i inne marki również uruchomiły własne magazyny.

W dzisiejszym rozwoju technologicznym decyzja o uruchomieniu magazynu polega na przekazaniu koncepcji lifestylowej i estetycznej. Czasopisma mogą przekazywać kulturę historyczną, dążenia duchowe i odpowiedzialność społeczną marki, a także głębiej przekazywać estetykę artystyczną i poprawiać wizerunek.

01 KRAJOBRAZY MARZEŃ czasopisma

„DREAMSCAPES” to limitowana edycja magazynu wydana przez BURBERRY, stworzona we współpracy z artystami i fotografami z całego świata.

Magazyn gromadzi prace uczniów o ich marzeniach i wzywa społeczeństwo do zwracania uwagi na kreatywność dzieci. Wszelkiego rodzaju prace ukazują heroiczne marzenia dzieci, a barwna kolorystyka i uporządkowana kompozycja w chaosie prezentują sztukę naturalnego rzeźbienia.

W magazynie odbywają się również różne wydarzenia mające na celu pobudzanie kreatywności uczniów, zachęcanie ich do przekraczania granic i poszerzania horyzontów.

02 DZWONKOWY ZIN e-czasopisma

„CHIME ZINE” został wydany przez GUCCI w 2019 roku, a magazyn podąża za spójnymi, jasnymi kolorami GUCCI. To głos pokrzywdzonych i zepchniętych na margines, opowiadający się za równością i miłością.

Magazyn zawiera niezliczoną ilość tematów, prawa kobiet, społeczność LGBT, prawa do aborcji itp., a także zawiera prace wielu pokrewnych artystek.

Kolory o wysokim nasyceniu tworzą silny efekt wizualny, a przyciągające wzrok tytuły tekstowe są intuicyjne i atrakcyjne.

„CHIME ZINE” opowiada się za różnorodnością, wzywa wszystkich do wyrażania siebie i promuje tworzenie bardziej inkluzywnego świata.

03 PAPIER NA TRĄDZIK

„ACNE PAPER” powstał w 2005 roku i jest w całości planowany przez markę ACNE STUDIOS, która wypuściła kilkanaście numerów.

Łączy dzieła legendarnych artystów z dziedziny mody, sztuki, literatury i innych dziedzin w jedną książkę, która jest uważana za punkt odniesienia w branży.

Magazyn rozmawia z ludźmi z różnych zawodów w różnych krajach na całym świecie, badając szerokość i głębię kultury. W książce możesz odkryć poglądy największych talentów z różnych branż na ponadczasowe tematy, takie jak sztuka, duchowość, równość, miłość i inne. Poczuj, jak myślą legendy z różnych epok.

Czasopisma te wykorzystują formy sztuki, takie jak obrazy i słowa, aby wyrazić siebie z mocą, przemawiać na czas, a jednocześnie pokazują znakomitą produkcję i przewodzą trendom.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.